MSports logo
FIFA БОЛОН EA SPORTS 25 ГАРУЙ ЖИЛ ҮРГЭЛЖИЛСЭН ЛИЦЕНЗИЙН ТҮНШЛЭЛЭЭ ДУУСГАВАР БОЛГОЖЭЭ
  • А
    Админ

    5 сарын 11

  • FIFA БОЛОН EA SPORTS 25 ГАРУЙ ЖИЛ ҮРГЭЛЖИЛСЭН ЛИЦЕНЗИЙН ТҮНШЛЭЛЭЭ ДУУСГАВАР БОЛГОЖЭЭ

    FIFA-гийн EA Sports-тай хийсэн урт, үр дүнтэй хамтын ажиллагаа ирэх жил дуусгавар болж, тоглоомын хөгжүүлэгч EA SPORTS FC брэндийн дор урагшлахаар болжээ. EA Sports нь 1993 оноос хойш FIFA-гийн нэрийн дор тоглоомуудыг гаргаж байгаа бөгөөд энэ нь дэлхийн хамгийн их борлуулалттай видео тоглоомын франчайз юм. Нэрийн гэрээ нь хөлбөмбөгийн дэлхийн удирдах байгууллагад орлогын үнэ цэнэтэй эх үүсвэр болсон, ялангуяа лицензийн эрх нь ДАШТ-ээс бусад жилүүдэд FIFA-гийн орлогын чухал урсгал болсон. 2020 онд FIFA буюу Олон улсын хөлбөмбөгийн холбоо нийт орлогын 266,5 сая долларын 158,9 сая доллар буюу 60 хувь нь лицензийн эрхээс олсон байна. EA Sports-ийн гэрээ нь лицензийн эрхийн орлогын ихээхэн хэсгийг төлөөлж байсан бөгөөд FIFA-гийн идэвхгүй орлого байжээ.

    EA Sports нь EA SPORTS FC-тэй урагшлахын зэрэгцээ хөлбөмбөгийн ихэнх тэргүүлэгч клуб, лигүүдтэй хийсэн лицензийн гэрээгээ хадгалсан бололтой. FIFA 2024 оноос эхлэн шинэ загварчлалын томоохон нэр төрийг хөөцөлдөхөөр төлөвлөж байгаа бөгөөд лицензийн онцгой бус загварыг дэмжин ажиллаж байна. Катарт болох дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээний өмнө албан ёсны шинэ тоглолтуудыг гаргахыг зөвшөөрч байна. ФИФА-гийн ерөнхийлөгч Жанни Инфантино "ФИФА нэртэй цорын ганц жинхэнэ, жинхэнэ тоглоом бол тоглогчид болон хөлбөмбөг сонирхогчдод зориулсан хамгийн шилдэг тоглоом байх болно гэдгийг би та нарт баталж чадна" гэж мэдэгджээ. "ФИФА-гийн нэр бол дэлхийн цорын ганц анхны цол юм. "FIFA 23, FIFA 24, FIFA 25 болон FIFA 26 гэх мэт - байнга FIFA-гийн нэртэй байдаг бөгөөд энэ нь үүрд мөнхөд шилдэг хэвээр байх болно." гэж мэдэгдлээ.

    Интерактив тоглоом, спортын салбар нь хосгүй өсөлт, төрөлжилтийн замд явж байна. Олон улсын хөлбөмбөгийн холбооны стратеги нь бид ирээдүйн бүх сонголтуудыг хамгийн сайн ашиглаж, тоглогчид, хөгжөөн дэмжигчид, гишүүдийн холбоо, түншүүддээ өргөн хүрээний бүтээгдэхүүн, боломжийг олгох явдал. ФИФА мөн шинэ стратеги нь FIFA+-ийн шинэ стриминг платформыг харгалзан боловсруулсан гэж мэдэгджээ. EA Sports болон FIFA нь Австрали, Шинэ Зеландад болох эмэгтэйчүүдийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнийг хамарсан хамтын ажиллагаагаа 2023 он хүртэл сунгасан боловч FIFA 23 нь франчайзын сүүлчийн аварга байх болно. Дэлхийн хөлбөмбөгийн шилдэг дөрвөн лигийн гуравт тооцогддог Английн Премьер лиг, Испанийн Ла лиг, Германы Бундеслиг бүгд EA SPORTS FC-д бүртгүүлжээ. Европын удирдах байгууллага УЕФА, Өмнөд Америкийн хөлбөмбөгийн холбоо (КОНМЕБОЛ) болон спортын хувцасны аварга Nike компани мөн түншээр зарлагдлаа. Шинэ тоглоомуудад 700 гаруй баг, 19,000 тамирчин, 100 цэнгэлдэх хүрээлэн, 30-аас доошгүй лиг оролцох болно гэж Electronic Arts-ын салбар EA Sports амлаж байна.

    EA Sports-ын гэрээ дуусгавар болсон нь FIFA-гийн маркетингийн орлогын өсөлт зогсонги байдалд орсон үед тохиож байна. Маркетинг нь 2015-2018 онд 1.66 тэрбум долларын (1.25 тэрбум фунт стерлинг/1.47 тэрбум евро) орлого олсон нь дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээний сүүлийн мөчлөг юм. Энэ нь 2011-2014 оны 1.63 тэрбум доллар (1.23 тэрбум фунт стерлинг/1.44 тэрбум евро) байсантай харьцуулахад бага зэрэг өссөн үзүүлэлт юм.

    Н.Бэлгүүн