MSports logo
2022 ОНЫ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ТЭМЦЭЭНИЙГ ДЭЛХИЙ ДАЯАР 365 САЯ ХҮН ҮЗСЭН ГЭЖ УЕФА МЭДЭГДЛЭЭ
  • А
    Админ

    9 сарын 5

  • 2022 ОНЫ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙН ТЭМЦЭЭНИЙГ ДЭЛХИЙ ДАЯАР 365 САЯ ХҮН ҮЗСЭН ГЭЖ УЕФА МЭДЭГДЛЭЭ

    Цэнгэлдэх хүрээлэнгийн үзэгчдийн дээд амжилтаас гадна 50 гаруй өргөн нэвтрүүлгийн түншүүд тоглолтыг газар дээр нь хийсэн бүтээлээр дамжуулсан нь Нидерландад 2017 оны хэвлэлээс хоёр дахин их байна. Хлое Келлигийн нэмэлт цагт оруулсан гоолын ачаар Арслангууд хожсон Англи, Германы шигшээ багуудын тоглолтыг дэлхийн хэмжээнд 50 сая хүн шууд үзсэн нь 15 сая хүнээс гурав дахин их байна гэж Европын хөлбөмбөгийн удирдах зөвлөл мэдэгдэв. Цэнгэлдэх хүрээлэнд ч гэсэн гайхалтай тоо гарсан.Уэмблигийн финалд мөн 87,192 хүн оролцсон нь эрэгтэй, эмэгтэй Евро финалын тоглолтыг үзсэн хөгжөөн дэмжигчдийн дээд амжилтыг эвдсэн байна. Тэмцээний үеэр дунджаар 18544 дэмжигч цэнгэлдэх хүрээлэнд цугларчээ.

     
    Зохион байгуулагч хотууд ч мөн адил үүрэг гүйцэтгэсэн гэж УЕФА-аас мэдээлснээр нийт 217,000 хүн 2300 сайн дурынхны хамт фэнүүдийн үдэшлэгт оролцож, хөгжөөн дэмжигчдэд таатай сэтгэгдэл төрүүлсэн байна. Жилд эхэлсэн тус тэмцээний өв залгамжлалын хөтөлбөр нь илүү олон охид, эмэгтэйчүүдийг хөлбөмбөгөөр тогтмол хичээллэхэд тусалдаг. 14,600 гаруй эмэгтэйчүүд энэ спортоор хичээллэж, 7,900 охид, эмэгтэйчүүд шинээр бүртгүүлж, клубт тоглож байна. Мөн 145 эмэгтэй дасгалжуулагчийг сонгон шалгаруулж, сургалтад хамруулсан байна. УЕФА-аас TikTok (38.7 хувь) болон Twitter (21.1 хувь) нартай 453.3 сая нийгмийн харилцаа холбоо хамгийн өндөр байгааг мэдээлснээр олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн тоо ч өндөр байна. УЕФА-гийн эмэгтэйчүүдийн хөлбөмбөгийн сошиал медиа хаягууд 590,000 шинэ дагагчтай болж, нийт 14.6 сая хүн оролцсон нь 2017 оныхоос 30 дахин их байна.
     

    Н.Бэлгүүн